Samsung opublikował trzy reklamy, które są częścią kampanii Ingenius. Koreańczycy po raz kolejny chcą przekonać posiadaczy iPhone’ów do przesiadki na Samsunga Galaxy S9.

Samsung od kilku tygodni konsekwentnie zaczepia Apple w swojej kampanii reklamowej Ingenius. Tym razem w reklamach skupiono się na kolejnych brakach iPhone’ów.

W pierwszej reklamie skupiono się na notchu obecnym w iPhonie X. Klient pokazuje, że wycięcie w ekranie zasłania mu część filmu. Sprzedawca odpowiada, że potrzeba czasu, aby się do tego przyzwyczaić. Zabawną częścią reklamy ma być rodzina, której fryzury przypominają notcha w iPhone’ach.

Druga reklama uderza w pamięć, a konkretniej w brak slotu na karty pamięci microSD. Klientka Ingenius Baru szuka wejścia na pamięć, którego nie ma. Sprzedawca doradza, że więcej miejsca może uzyskać przy pomocy chmury lub inwestując dodatkowe 140 dolarów w iPhone’a z większą pamięcią. Oczywiście w spocie nie zabrakło wzmianki o Samsungu Galaxy S9.

Ostatnia reklama dotyczy wielozadaniowości, a dokładniej trybu dzielonego ekranu. Kolejna klientka wspomina, że jej siostra na Samsungu Galaxy S9 korzysta z dwóch aplikacji jednocześnie i ona również chciałaby zrobić tak z iPhonem. Sprzedawca szybko zmienia temat i zakłopotany, nie za bardzo wie, co odpowiedzieć.

Źródło: MacRumors