W dwóch nowych spotach reklamowych Samsung reklamuje smartfona Galaxy Note 9 i przy okazji porównuje go do iPhone’a X.

W pierwszej reklamie skupiono się na mocy, jaką dysponuje Galaxy Note 9. Klient sklepu jest pod wrażeniem tego, jak potężny jest nowy smartfon. Sprzedawca próbuje go przekonać, że jego zdaniem potężniejszy jest system odblokowywania za pomocą twarzy. Klient szybko odpowiada mu, że Samsung też tak potrafi. W spocie pracownik stwierdza, że dla niego potężna jest możliwość rozmowy z 32 osobami poprzez Face Time. Klient stwierdza, że nowa funkcja obecna w iOS12 nie jest nikomu specjalnie potrzebna.

W drugiej reklamie klientka pyta się o różnice pomiędzy Apple Pencil a rysikiem S-Pen od Samsunga. Sprzedawca mówi, że produkt Apple może współpracować tylko z iPadem. Klientka pyta, czego w takim razie może użyć do obsługi telefonu. Pracownik odpowiada, że do iPhone’a można użyć wyłącznie palca.

Samsung Galaxy Note 9 to ciekawy telefon oferujący ogromne możliwości, jednak czy rzeczywiście jest on lepszy od iPhone'a X? Na to pytanie musicie odpowiedzieć już sobie sami.

Źródło: MacRumors